Vásárlási feltételek
NYESZE Konferencia
RÉSZVÉTELI FELTÉTELEK/VÁSÁRLÁSI FELTÉTELEK
A regisztrációs jegy megvásárlása megrendelésnek minősül, ezért fizetési kötelezettséget von maga után! A jelentkezésben megadott adatok alapján az Egyesület webshopja azonnali visszaigazolást küld, a megrendelésről a számlát 1 munkanapon belül állítja ki, és küldi ki a megadott e-mail címre.
A részvételi díjról elektronikus számlát állítunk ki, amelyet e-mailben pdf formátumban küldünk meg. Külön kérés esetén papír alapú számlát készítünk, amelyet szintén e-mailben küldünk meg. A részvételi díjat a számla kiállítását követően átutalással vagy bankkártyás fizetéssel lehet kiegyenlíteni.
A részvételt lemondani csak írásban lehet az Egyesület info@nyesze.hu e-mail címére küldött levélben, legkésőbb a vásárlás után 14 nappal, de maximum a Konferencia megrendezése előtt 8 munkanappal. Ezen határidőig az Egyesület a befizetett részvételi díj 100%-át visszatéríti. Ezt követően lemondást nem tudunk elfogadni. Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a konferencián, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni. A résztvevő személyének módosítására a konferencia előtt 8. napig van lehetőség.
Az Egyesület fenntartja magának a jogot, hogy előre nem látható körülmények esetén (pl. az előadó megbetegedése miatt) megváltoztassa a konferencia előadóját vagy. Erről a résztvevőket előzetesen értesítjük. Felhívjuk jelentkezőink figyelmét, hogy a képzésekről esetenként képfelvételt készülhet. Ezeket nyomtatott és online anyagainkban, a NYESZE Akadémiáról és Konferenciáról szóló tudósításokban használjuk fel.
NYESZE AKADÉMIA Tréningek, továbbképzések
RÉSZVÉTELI FELTÉTELEK / VÁSÁRLÁSI FELTÉTELEK
Létszám és jelentkezés: A képzések minimális létszáma 12 fő, maximális létszáma (a képzés jellegétől függően) a trénerrel, előadóval egyeztetve 25-30 fő.
A képzés megvásárlása megrendelésnek minősül, ezért fizetési kötelezettséget von maga után! A jelentkezésben megadott adatok alapján az Egyesület webshopja azonnali visszaigazolást küld, a megrendelésről a számlát 1 munkanapon belül állítja ki, és küldi ki a megadott e-mail címre.
A részvételi díjról elektronikus számlát állítunk ki, amelyet e-mailben pdf formátumban küldünk meg. Külön kérés esetén papír alapú számlát készítünk, amelyet szintén e-mailben küldünk meg. A részvételi díjat a számla kiállítását követően átutalással vagy bankkártyás fizetéssel lehet kiegyenlíteni.
A részvételt lemondani csak írásban lehet az Egyesület info@nyesze.hu e-mail címére küldött levélben, legkésőbb a képzés időpontja előtt 8 nappal. Ezen határidőig az Egyesület a befizetett részvételi díj 100%-át visszatéríti. Ezt követően lemondást nem tudunk elfogadni. Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a képzésen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni. A résztvevő személyének módosítására a képzés előtti napig van lehetőség. A képzés esetleges elmaradásáról mindenkit legkésőbb 72 órával azidőpont előtt értesítünk, és a teljes befizetett összeget visszatérítjük. Részvételi feltételek Online képzés esetén legkésőbb a belépést követő percekben kérjük megadni a résztvevő teljes nevét a jelentkezési lapon megadottal egyezően. Ennek hiányában az azonosítás nem tud megtörténni, ami a képzésből való kizárást eredményezheti. A képzésről a résztvevők sem hang, sem videó felvételt nem készíthetnek.
Az Egyesület fenntartja magának a jogot, hogy előre nem látható körülmények esetén (pl. az előadó megbetegedése miatt) megváltoztassa a képzés előadóját vagy időpontját. Erről a résztvevőket előzetesen értesítjük. Felhívjuk jelentkezőink figyelmét, hogy a képzésekről esetenként képfelvételt készülhet. Ezeket nyomtatott és online anyagainkban, a NYESZE Akadémiáról szóló tudósításokban használjuk fel.
WEBINÁR VÁSÁRLÁSI FELTÉTELEK
A Zoom platformon megvalósult workshopok vágott anyagát lehet visszanézni. A megrendelés kizárólag a videó megtekintésére vonatkozik, a film nem kerül saját tulajdonba, és nem ruházható át. A megtekintésre korlátlan alkalommal a fizetéstől számított 3 hónapig van lehetőség. A workshopok csoportszobás (breakout-room) részei nem kerültek rögzítésre a videókban, így a felvételek időtartama átlagosan 80-90 perc.
LEMONDÁS, VISSZATÉRÍTÉS, ÁTRUHÁZÁS
Regisztrációs jegy vásárlását, Akadémiai regisztrációt, Webinár vásárlást lemondani, a vásárlástól való elállásra 14 nap áll rendelkezésre. Az elállási szándékot az info@nyesze.hu címen kell emailben jelezni.
Regisztrációt átruházni Konferencia esetén a konferencia megrendezése előtt legkésőbb 7 nappal lehetséges, az info@nyesze.hu email-címen. Akadémiai workshop esetén legkésőbb 1 nappal a képzés dátuma előtt lehet kérni az átruházást a fenti email-címen.